piątek, 30 sierpnia 2013

Witam Wszystkich

Postanowiłem w końcu zacząć dokumentację dotyczącą mojego akwarium morskiego.
Rozmiar 70X50X50 - bez sampa, na kubełku(wiem że tak się nie robi no ale cóż tak musiało być z przyczyn finansowych, w planach jest większy zbiornik 120X60X50 na sampie, obecnie przymierzam się do kupna stali by pospawać stelaż).
Oświetlenie to lampa led 120w (tania)
Cyrkulacja to  falownik 5000l/h + 1800//h+to co daje filtr kubełkowy(nie pamiętam ile). Najwięcej dmucham na skały, mniejszy omiata dno z przodu, a wylot z filtra skały od tyłu.
Dolewki automatycznej brak.
Odpieniacz Hydor slim

Życie to błazny, chromisy, hexatenia, gobion, brzydal, jeżowiec, krewetka i dwa pustelniki.
Korali mam narazie niewiele: grzybki, parazoxantusy, zoxantusy, euphylia, capnella, xenia, montipora
Skała ok 22kg

Parametry miałem stałe i dobre do czasu pojawiania się dino, wtedy w akcie paniki wszystko rozjechałem. Obecnie zaczynam stabilizować, odstawiłem h2o2 która mi nie pomogła. Parametry to NO2 - 0, NO3 - 0, PO4 - 0, Ca - 490, Mg - 1290, KH - 13,5, PH - 8. , zasolenie 1,025, temp 25





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz